דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שימור הגדר סביב הבית 

מאת    [ 31/05/2018 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2147 פעמים ]

מטרת הגדר היא לתחם את הבית, להרחיק מסיגי גבול וכמובן, להחמיא מבחינת הנראות. כדי שהיא תשיג את המטרות, היא צריכה להיות מתוחזקת, נקייה וצבועה אחת לתקופה

גידור השטח הפרטי בבתים פרטיים הוא חשוב מאוד משתי סיבות. ראשית, להרחיק מסיגי גבול והשנייה, להגדיר את השטח בצורה מדויקת, ללא חריגות. מטרת הגידור היא גם ליצור שטח מזמין ויפה אשר ישפר את הנראות. יש המון סוגים של של גדרות, כולל גדרות מברזל, מתכת, עץ, אלומיניום ועוד פתרונות שונים לרווחת הלקוחות.

לאחר בחירת סוג הגדר, הצבע והצורה שלה, עוברים לשלב ההתקנה. ההתקנה מתבצעת בצורה מבוקרת ומתוכננת על ידי אנשי מקצוע, שצריכים לשים דגש הן על הפן החוקי, כלומר על גידור השטח, והן על הפן הקוסמטי. עם זאת, לאחר ההתקנה, צריך להבין שגדר זקוקה לתחזוקה מפני שהיא נמצאת בחוץ, חשופה למזג האוויר ולאזור החיצוני של הרחוב. כאשר רוצים לתחזק את הגדר, יש צורך בביצוע צביעת גדר אחת לתקופה באמצעות צבע מתאים אשר מחמיא לה בהתאם לחומר ממנה היא עשויה.

כל איש מקצוע יודע שלכל חומר יש צבע מיוחד המתאים לו מבחינת התרכובת והגוון. חשוב לבחור בצבע אשר מטפח את החומר, מונע ממנו להחליד והופך אותו עמיד לאורך זמן. כאשר רוצים לבצע צביעת גדר צריך לבחור בין שתי אופציות – צביעה באופן אישי, או בעזרת איש מקצוע.

לשמור על איכות

צביעה באופן אישי היא די קשה פיזית ויכולה להיות מאתגרת מאוד. יש לשמור על איכות, לא למרוח, ולא לייצר בליטות מכוערות. כאשר לוקחים צבע מקצועי, מקבלים איש מקצוע שעושה את העבודה במהירות וביעילות. בנוסף, כל חברת צביעה אשר מספקת את הצבעים הללו יכולה גם לספק צבעי מקצועי ואיכותי שיבצע את הצביעה עם כלים מקצועיים ובהנחה משמעותית עקב קניית הצבע.

גדר יפה, מושקעת וצבועה, מוסיפה המון לנראות של החלק החיצוני של הבית. כל האזור נראה מרשים יותר, מזמין יותר ויפה יותר. המציאות היא שאין בישראל הרבה גדרות צבועות בצורה איכותית, ולכן, בית אחד שכן משקיע בה, מקבל משהו שהוא קצת יוצא דופן.

המטרה העיקרית של הגדר היא להגן עלינו ולתחם אותנו, אך אין זה אומר שהיא צריכה להיות מכוערת ומאיימת. גדר יפה, שמחמיאה לבית ולנראות של כל הרחוב, נותנת ערך מוסף, אך רק אם היא מתוחזקת כמו שצריך, וצבועה עם צבעים מתאימים מבחינת הגוון, וכמובן, מבחינת ההתאמת לחומר ממנו היא עשויה.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב